پایان درمان ارتودنسی

اتمام موفقیت‌آمیز دوره فعال درمان ارتودنسی شما را تبریک می‌گوییم. حالا که دستگاه‌های ثابت را خارج نموده‌ایم، خودمان را برای دوره نگهداری آماده می‌کنیم

اتمام موفقیت‌آمیز دوره فعال درمان ارتودنسی شما را تبریک می‌گوییم. حالا که دستگاه‌های ثابت را خارج نموده‌ایم، خودمان را برای دوره نگهداری آماده می‌کنیم. دندان‌ها و بافت‌های اطراف آن هنوز به موقعیت جدید عادت نکرده‌اند و نگهدارنده‌ها برای حفظ موقعیت جدید دندان‌ها لازم هستند.


ما مراقب ادامه درمان موفقیت‌آمیز ارتودنسی شما در مرحله نگهداری هستیم و منتظر ملاقات مجدد شما برای بررسی نگهدارنده‌ها در زمان تعیین شده می‌باشیم.


به شما پیشنهاد می‌کنیم که به دندانپزشک خانوادگی خود یک ماه بعد از کندن براکت‌ها مراجعه نمایید تا دندان‌های شما را از لحاظ پوسیدگی بررسی کند.


این نگهدارنده‌ها تا سن 25 سالگی و حداقل به مدت دو سال می‌بایستی استفاده گردند، پس اگر در 19 سالگی درمان شما تمام شود تا 25 سالگی یعنی 6 سال بایستی مصرف شوند. خبر خوب این است که فقط سه ماه اول تمام وقت (بغیر از زمانی که غذایی میل می‌کنید) مصرف می‌شوند و بعد از آن فقط 12 ساعت در شب استفاده می‌شوند.


اگر سوالی دارید لطفا ما را در جریان بگذارید و از اینکه این مرکز درمانی را به اقوام و دوستان خود معرفی می‌کنید سپاسگزاریم.


برای تشکر از شما دو کارت جهت عزیزانتان ضمیمه این نامه نمودیم تا در صورت تمایل به درمان ارتودنسی و استفاده از خدمات این مرکز از مزایای آن بهره‌مند شوند.

برچسب ها

مقاله های پیشنهادی

شاید برای شما مفید باشد

دانستنی‌های دندان کودکان

کودکان به دندان‌های سالم نیاز دارند.

ادامه مطلب

نبـایـدهـای ارتودنسـی دنـدان

ممنوعیت مجموعه کارهایست که انجام دادن آنها باعث اختلال در روند درمانی ارتودنسی دندان می‌شود

ادامه مطلب

بیماری‌های التهابی لثه

وقتی پلاک میکروبی در کنار لثه باقی بماند با ترشح مواد سمی به لثه آسیب می‌رساند.

ادامه مطلب

انواع بوی بد دهان و علت آن‌ها !!!

بوی بد دهان معمولا از محیط دهان‌تان سرچشمه می‌گیرد و ممکن است منشأ گوناگونی داشته باشد.

ادامه مطلب

سفید کردن دندان‌ها

درمانی است که در آن بد رنگی‌ها و رنگدانه‌هایی که به مرور زمان باعث تغییر رنگ دندان‌ها شده و حتی بعضی بد رنگی‌های ژنتیکی را بر طرف می‌کند.

ادامه مطلب

درمان بیمار ارتودنسی توسط دندانپزشکان جوان

همیشه سن زیاد درمانگر یا داشتن تابلو با ذکر چند عنوان تخصصی گرچه خوبه ولی دلیلی بر یک درمان حرفه ی نیست.

ادامه مطلب

دندان عقل

دندان‌های عقل، شامل ۴ دندان در ۴ گوشه دهان هستند.چون این دندان در سنی رویش پیدا می‌کند که فرد پا به مرحله بزرگسالی می‌گذارد به آن دندان عقل می‌گویند.

ادامه مطلب

اطلاعات عمومی ارتودنسی

مواردی که دانستن آنها در حین ارتودنسی ضروری است.

ادامه مطلب

سیگار سلامت دندان‌هایتان را هم دود می‌کند!

مصرف سیگار، سیستم ایمنی بدن را ضعیف می‌کند و یکی از علل اصلی ابتلا به بیماری‌های دهان و دندان و به خصوص پوسیدگی دندانی است.

ادامه مطلب

درمان فانکشنال

در عده نسبتاَ زیادی از کودکانمان (حدود 40٪) شاهد رشد کم فک پایین هستیم، لذا رابطه دو فک متناسب نمی‌شود.

ادامه مطلب